Sztárokkal kampányt népszerűsíteni legtöbbször kifizetődő. will.i.am egy ideje már leszerződött az egyik híres üdítőital gyártóval, hogy együtt tegyenek a környezetért és az újrahasznosításért. A Coca-Cola fogyasztók köztudottan rengeteg szemetet halmoznak fel nap mint nap a világ megannyi részén. Ezért az üdítőital óriás kidolgozott egy fenntartható és szerethető programot – az EKOCYCLE most éppen az elalvást teszi szexibbé és zöldebbé.

A luxus W Hotels is beszállt Coca-Cola zöld kampányába, így mostantól a vendégek újrahasznosított műanyag flakonból készült ágyneműben alhatnak, illetve a telefonjukat is újrahasznosított flakonból készült töltőről tölthetik. A projekt a “fenntartható luxus” elnevezésű program része, mely felhívja a felső tízezer figyelmét is, hogy az újrahasznosítás és a hulladék minimalizálása mindennapi életünk része kell, hogy legyen.

will.i.am-eco

A W Hotels Észak-Amerikában kezdi az EKOCYCLE ™ ágyneműk használatát. Egy dupla lepedő előállításához 31 kólás flakont használnak fel a gyártás során, ami 268 000 palackot jelent az egész W Hotels észak-amerikai láncának esetében. Ezen túl a szobákban elhelyezett ébresztőóra is kólás palackokból készül majd. “A W Hotels vendégei egy stílusos, ugyanakkor fenntartható életmódot szeretnének képviselni. Ezt mostantól könnyedén megtehetik akkor is, amikor éppen utaznak.” – mondta Sarah Doyle, a W Hotels Worldwide Global Brand igazgatója. will.i.am újrahasznosítási vágya nem áll meg, további tervek várhatóak. Mint mondta, fontos hangsúlyozni, hogy az újrahasznosítás lehet stílusos. Valaminek a vége lehet egy új kezdet eleje is.

Fontos, jó kezdeményezés, hogy egy milliók által ismert és szeretett világmárka és világsztár egy környezettudatos, jó ügyért fog össze. Ugyan ez valamilyen szinten önmaguk hirdetése és népszerűsítése is, ugyanakkor kétségtelen, hogy a program sok emberhez elér. Az üzenet pedig központi: csökkentsük a szemetet, használjuk újra, hasznosítsuk újra, nem kell mindennek a kommunális szemétben landolnia.

Ha érdekel will.i.am öko projektje, ezt a videót imádni fogod:

Print Friendly